Identyfikacja wizualna

Nagrodą za konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację jest często trwała przewaga konkurencyjna.

System identyfikacji wizualnej (Corporate Identity) – wszystko to, co pozwala zidentyfikować firmę i odróżnić ją od innych. Bodźce wizualne wywołują w odbiorcy określone odczucia i opinie na temat firmy. Zadaniem systemu identyfikacji wizualnej jest kształtowanie tych odczuć tak, by były podstawą do budowania jednoznacznego wizerunku. Dziś identyfikacja wizualna to podstawa w marketingu każdej firmy.

Klient ocenia najpierw po wyglądzie. Czas na dobre pierwsze wrażenie.

Często zamawiane usługi:

W skład realizacji wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 3 projekty graficzne logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 9 projektów)
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Przekazanie plików produkcyjnych w formie wiadomości e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Księga Znaku -zawiera opis szczegółowy wybranego logo:
    • opis użytych kolorów w logo
    • wybrane właściwe logo w wersjach: kolorystyka podstawowa, monochromatyczna (kolor) kolorystyka skala szarości, kolorystyka achromatyczna (kontra)
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych

W skład projektu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 1 projekt graficzny wizytówki (koncepcja) plus 2 wersje z innymi danymi (w sumie 3 projekty wizytówek)
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
    • Organizacja wydruku
    • Przekazanie praw autorskich do projektu wizytówki

W skład realizacji wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 1 projekt graficzny papieru firmowego (koncepcja), wersja do druku i elektroniczna do Microsoft Word
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich do projektu papieru firmowego

W skład pakietu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 6 projektów graficznych logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 18 projektów)
  • 1 projekt graficzny wizytówki (koncepcja) plus 2 wersje z innymi danymi (w sumie 3 projekty wizytówek)
  • 1 projekt graficzny papieru firmowego (koncepcja), wersja do druku i elektroniczna do Microsoft Word
  • 1 projekt graficzny koperty (koncepcja), 3 wersje formatów: DL, C4, C5
  • 1 projekt graficzny pieczątki (koncepcja),
  • 1 projekt graficzny stopki e-mail (koncepcja),
  • Organizacja wydruku
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 2 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Przekazanie plików produkcyjnych w formie wiadomości e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Księga Znaku -zawiera opis szczegółowy wybranego logo:
    • opis użytych kolorów w logo
    • wybrane właściwe logo w wersjach: kolorystyka podstawowa, monochromatyczna (kolor) kolorystyka skala szarości, kolorystyka achromatyczna (kontra)
    • opis zastosowania poszczególnych wariantów logo  na różnych tłach
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych

Stworzenie logo

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 6 projektów graficznych logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 18 projektów)
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 2 dni roboczych

Stosowanie logo

  • konstrukcja logo
  • logo w siatce modułowej
  • pole ochronne logo
  • minimalna wielkość logo
  • dopuszczalne tła dla logo
  • formy niedozwolone logo

Ustalenie kolorystyki firmowej

  • kolorystyka podstawowa
  • kolorystyka uzupełniająca
  • kolorystyka monochromatyczna (kolor)
  • kolorystyka skala szarości
  • kolorystyka achromatyczna (kontra)

Dobranie typografii

  • typografia firmowa
  • typografia użytkowa

Zaprojektowanie materiałów firmowych

  • wizytówka (ogólna, imienna x 5 szt.)
  • papier firmowy
  • koperty firmowe (DL, C4, C5 lub inne)
  • teczka
  • bloczek do notatek
  • pieczątka (ogólna, imienna)
  • stopka e-mail
  • prezentacja Power Point (5 slajdów)
  • Powyższe elementy stanowią Podstawowy System Identyfikacji Wizualnej

Czas realizacji:  10 dni roboczych + czas na korekty

 

Oznakowanie wewnątrz firmy

  • tablice informacyjne
  • tabliczki na drzwi

Oznakowanie na zewnątrz firmy

  • tabliczki dojazdowe
  • szyld firmowy
  • neon firmowy
  • flaga firmowa
  • reklama billboard

Czas realizacji:  2 dni robocze + czas na korekty

 

Oznakowanie samochodów firmowych

  • sposób rozmieszczenia elementów dla różnych typów samochodów firmowych

Określenie ubioru pracowników

  • ubiory pracownicze codziennego użytku
  • ubiory okazyjne

Czas realizacji:  2 dni robocze + czas na korekty

 

Zaprojektowanie materiałów reklamowych

  • segregator
  • ulotka
  • gazetka firmowa
  • reklama prasowa

Czas realizacji:   5 dni roboczych + czas na korekty

 

Dodatkowo:

  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Profesjonalna obróbka materiałów własnych Klienta
  • 10 zdjęć wysokiej rozdzielczości z Banku Zdjęć
  • Wszelkie materiały graficzne użyte do prac projektowych
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych
identyfikacja wizualna dla firmy
projektowanie nadruków na samochodach

Poznaj wszystkie nasze usługi:

Identyfikacja wizualna:

  • Logo
  • Wizytówki
  • Papiery firmowe
  • Notesy
  • Koperty
  • Teczki
  • Pieczątki
  • Stopki e-mail
  • Prezentacje PowerPoint
  • Identyfikacja wizualna
  • Księga Marki

Druk i oznakowanie:

  • Ulotki
  • Plakaty
  • Foldery
  • Katalogi
  • Gazetki reklamowe
  • Vouchery i zaproszenia
  • Reklamy prasowe
  • Kalendarze
  • Opakowania i etykiety
  • Billboardy i banery
  • Materiały POS
  • Gadżety reklamowe
  • Witryny sklepowe
  • Kasetony, szyldy, litery 3D
  • Grafika na pojazdach
  • System oznakowania
  • Drukowanie

Inne usługi:

  • Copywriting
  • Sesje fotograficzne
  • Fotomontaż i retusz fotografii
  • Ilustracje graficzne
  • Wizualizacje 3D

Logo i jego potęga

Chcesz stworzyć markę, ale nie wiesz jak powinna wyglądać? Pamiętaj, że spójny system identyfikacji wizualnej wspiera Twoje działania.

Logo to najważniejszy znak firmy, którym komunikujesz się z klientami. Każdy z Nas wie, że logo firmowe powinno być proste i czytelne. Złote łuki McDonald’s, słynna łyżwa Nike. Nie jesteś w stanie pomyśleć o nazwie marki bez wyobrażenia sobie jej logo. Na tym właśnie polega potęga.

Czy logo jest najważniejsze?

Wielu właścicieli myśląc o zmianie wizerunku ma w głowie zmianę logo. Czy to dobry moment? Jak ma wyglądać? I wiele innych pytań nasuwa się na tym etapie. Niestety nowe logo to nie wszystko. To dopiero pierwsza litera alfabetu, która  z racji powtarzalności będzie zapamiętana najbardziej.

Logo zdziała najwięcej gdy zostanie wsparte fundamentalną zmianą strategii biznesowej i marketingowej. Za logo muszą iść zmiany na bardzo wielu płaszczyznach. Jeśli mówimy o kwestiach wizualnych to metamorfoza powinna przejść w ponad 50 nośnikach. Holistyczne spojrzenie na odnowienie wizerunku dopiero wtedy daje świetne efekty. Więcej o logo, a KeyVisual na naszym blogu.

Księga marki

Nagrodą za konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację jest często trwała przewaga konkurencyjna. Po co Ci księga marki? To Twój przewodnik i instrukcja opisująca markę oraz determinująca możliwości i sposoby wykorzystania poszczególnych jej elementów.

Ksiega Marki wskazuje jaka jest nazwa marki, logo, kolorystyka, linia graficzna, itd. Określa konstrukcję marki – jej pozycjonowanie oraz program (Wizja, Misja, Ambicje marki). Wyznacza standardy graficzne wykorzystania elementów wizualnych marki, zasady stosowania ich w reklamie.

Wiesz dlaczego
jesteśmy dla Ciebie
odpowiednim partnerem?

Posłuchaj

Przemysław Bazanowski
Dyrektor kreatywny

Kontakt

Chętnie przygotujemy wycenę Twojej strony www.
Napisz lub zadzwoń do nas.

Sylwia Grzesińska
Opiekun klienta

telefon514 820 704

mailbiuro@studiokreacja.pl

Czynne:
Pn – Pt
7:30 – 15:30

Studio Kreacja
Plac 20 Października 4 (na rynku)
63-100 Śrem
NIP: 785 174 65 59

sylwia
Identyfikacja wizualna
Artykuł oceniono na: 5 (1 głos)
Facebook
YouTube
Google Plus