Identyfikacja wizualna

Nagrodą za konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację jest często trwała przewaga konkurencyjna.

System identyfikacji wizualnej (Corporate Identity) – wszystko to, co pozwala zidentyfikować firmę i odróżnić ją od innych. Bodźce wizualne wywołują w odbiorcy określone odczucia i opinie na temat firmy. Zadaniem systemu identyfikacji wizualnej jest kształtowanie tych odczuć tak, by były podstawą do budowania jednoznacznego wizerunku. Dziś identyfikacja wizualna to podstawa w marketingu każdej firmy.

Klient ocenia najpierw po wyglądzie. Czas na dobre pierwsze wrażenie.

Często zamawiane usługi:

W skład realizacji wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 3 projekty graficzne logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 9 projektów)
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Przekazanie plików produkcyjnych w formie wiadomości e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Księga Znaku -zawiera opis szczegółowy wybranego logo:
    • opis użytych kolorów w logo
    • wybrane właściwe logo w wersjach: kolorystyka podstawowa, monochromatyczna (kolor) kolorystyka skala szarości, kolorystyka achromatyczna (kontra)
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych

W skład projektu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 1 projekt graficzny wizytówki (koncepcja) plus 2 wersje z innymi danymi (w sumie 3 projekty wizytówek)
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
    • Organizacja wydruku
    • Przekazanie praw autorskich do projektu wizytówki

W skład realizacji wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 1 projekt graficzny papieru firmowego (koncepcja), wersja do druku i elektroniczna do Microsoft Word
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 3 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK)
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ projekt w krzywych: CDR, .AI, .PDF
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich do projektu papieru firmowego

W skład pakietu wchodzą następujące elementy:

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 6 projektów graficznych logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 18 projektów)
  • 1 projekt graficzny wizytówki (koncepcja) plus 2 wersje z innymi danymi (w sumie 3 projekty wizytówek)
  • 1 projekt graficzny papieru firmowego (koncepcja), wersja do druku i elektroniczna do Microsoft Word
  • 1 projekt graficzny koperty (koncepcja), 3 wersje formatów: DL, C4, C5
  • 1 projekt graficzny pieczątki (koncepcja),
  • 1 projekt graficzny stopki e-mail (koncepcja),
  • Organizacja wydruku
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 2 dni roboczych
  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Przekazanie plików produkcyjnych w formie wiadomości e-mail

Dodatkowo:

  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Księga Znaku -zawiera opis szczegółowy wybranego logo:
    • opis użytych kolorów w logo
    • wybrane właściwe logo w wersjach: kolorystyka podstawowa, monochromatyczna (kolor) kolorystyka skala szarości, kolorystyka achromatyczna (kontra)
    • opis zastosowania poszczególnych wariantów logo  na różnych tłach
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych

Stworzenie logo

  • Analiza grupy docelowej (kim są Klienci)
  • 6 projektów graficznych logo (koncepcje) plus 3 zestawy kolorystyczne każdego projektu (w sumie 18 projektów)
  • 3 serie korekt wg wskazań Klienta (1 seria = 1 wiadomość e-mail) i wykonanie poprawek do 2 dni roboczych

Stosowanie logo

  • konstrukcja logo
  • logo w siatce modułowej
  • pole ochronne logo
  • minimalna wielkość logo
  • dopuszczalne tła dla logo
  • formy niedozwolone logo

Ustalenie kolorystyki firmowej

  • kolorystyka podstawowa
  • kolorystyka uzupełniająca
  • kolorystyka monochromatyczna (kolor)
  • kolorystyka skala szarości
  • kolorystyka achromatyczna (kontra)

Dobranie typografii

  • typografia firmowa
  • typografia użytkowa

Zaprojektowanie materiałów firmowych

  • wizytówka (ogólna, imienna x 5 szt.)
  • papier firmowy
  • koperty firmowe (DL, C4, C5 lub inne)
  • teczka
  • bloczek do notatek
  • pieczątka (ogólna, imienna)
  • stopka e-mail
  • prezentacja Power Point (5 slajdów)
  • Powyższe elementy stanowią Podstawowy System Identyfikacji Wizualnej

Czas realizacji:  10 dni roboczych + czas na korekty

 

Oznakowanie wewnątrz firmy

  • tablice informacyjne
  • tabliczki na drzwi

Oznakowanie na zewnątrz firmy

  • tabliczki dojazdowe
  • szyld firmowy
  • neon firmowy
  • flaga firmowa
  • reklama billboard

Czas realizacji:  2 dni robocze + czas na korekty

 

Oznakowanie samochodów firmowych

  • sposób rozmieszczenia elementów dla różnych typów samochodów firmowych

Określenie ubioru pracowników

  • ubiory pracownicze codziennego użytku
  • ubiory okazyjne

Czas realizacji:  2 dni robocze + czas na korekty

 

Zaprojektowanie materiałów reklamowych

  • segregator
  • ulotka
  • gazetka firmowa
  • reklama prasowa

Czas realizacji:   5 dni roboczych + czas na korekty

 

Dodatkowo:

  • Wersje do druku (CMYK i PANTONE) oraz dla WWW (WEB) i Prezentacji (RGB)
  • Niezbędne formaty plików (wektorowe i rastrowe):.
    • /vector/ logo na krzywych: .EPS, .CDR, .AI, .PDF
    • /raster/ logo bitmapa: .TIFF, .JPG
    • /Internet/ logo bitmapa: GIF, PNG
  • Profesjonalna obróbka materiałów własnych Klienta
  • 10 zdjęć wysokiej rozdzielczości z Banku Zdjęć
  • Wszelkie materiały graficzne użyte do prac projektowych
  • Organizacja wydruku
  • Przekazanie plików produkcyjnych poprzez wiadomość e-mail
  • Przekazanie praw autorskich i majątkowych
identyfikacja wizualna dla firmy
projektowanie nadruków na samochodach

Poznaj wszystkie nasze usługi:

Identyfikacja wizualna:

  • Logo
  • Wizytówki
  • Papiery firmowe
  • Notesy
  • Koperty
  • Teczki
  • Pieczątki
  • Stopki e-mail
  • Prezentacje PowerPoint
  • Identyfikacja wizualna
  • Księga Marki

Druk i oznakowanie:

  • Ulotki
  • Plakaty
  • Foldery
  • Katalogi
  • Gazetki reklamowe
  • Vouchery i zaproszenia
  • Reklamy prasowe
  • Kalendarze
  • Opakowania i etykiety
  • Billboardy i banery
  • Materiały POS
  • Gadżety reklamowe
  • Witryny sklepowe
  • Kasetony, szyldy, litery 3D
  • Grafika na pojazdach
  • System oznakowania
  • Drukowanie

Inne usługi:

  • Copywriting
  • Sesje fotograficzne
  • Fotomontaż i retusz fotografii
  • Ilustracje graficzne
  • Wizualizacje 3D

Logo i jego potęga

Chcesz stworzyć markę, ale nie wiesz jak powinna wyglądać? Pamiętaj, że spójny system identyfikacji wizualnej wspiera Twoje działania.

Logo to najważniejszy znak firmy, którym komunikujesz się z klientami. Każdy z Nas wie, że logo firmowe powinno być proste i czytelne. Złote łuki McDonald’s, słynna łyżwa Nike. Nie jesteś w stanie pomyśleć o nazwie marki bez wyobrażenia sobie jej logo. Na tym właśnie polega potęga.

Czy logo jest najważniejsze?

Wielu właścicieli myśląc o zmianie wizerunku ma w głowie zmianę logo. Czy to dobry moment? Jak ma wyglądać? I wiele innych pytań nasuwa się na tym etapie. Niestety nowe logo to nie wszystko. To dopiero pierwsza litera alfabetu, która  z racji powtarzalności będzie zapamiętana najbardziej.

Logo zdziała najwięcej gdy zostanie wsparte fundamentalną zmianą strategii biznesowej i marketingowej. Za logo muszą iść zmiany na bardzo wielu płaszczyznach. Jeśli mówimy o kwestiach wizualnych to metamorfoza powinna przejść w ponad 50 nośnikach. Holistyczne spojrzenie na odnowienie wizerunku dopiero wtedy daje świetne efekty. Więcej o logo, a KeyVisual na naszym blogu.

Księga marki

Nagrodą za konsekwentne inwestowanie w spójną identyfikację jest często trwała przewaga konkurencyjna. Po co Ci księga marki? To Twój przewodnik i instrukcja opisująca markę oraz determinująca możliwości i sposoby wykorzystania poszczególnych jej elementów.

Ksiega Marki wskazuje jaka jest nazwa marki, logo, kolorystyka, linia graficzna, itd. Określa konstrukcję marki – jej pozycjonowanie oraz program (Wizja, Misja, Ambicje marki). Wyznacza standardy graficzne wykorzystania elementów wizualnych marki, zasady stosowania ich w reklamie.

Wiesz dlaczego
jesteśmy dla Ciebie
odpowiednim partnerem?

Posłuchaj

Przemysław Bazanowski
Dyrektor kreatywny

Facebook
YouTube
Google Plus