Reklama Google AdWords

Przedstaw swoją ofertę klientom dokładnie w momencie, w którym szukają jej w Google. Zapłacisz tylko wtedy, gdy klikną reklamę i odwiedzą stronę Twojej firmy. Reklama w Google AdWords to alternatywa dla zwykłego pozycjonowania.

Na efekty nie musisz czekać miesiącami. W każdej chwili możesz zrealizować kampanię na określone słowa kluczowe i w dowolnym momencie możesz zatrzymać wyświetlanie Twojej reklamy, gdy cel zostanie zrealizowany. Google AdWords to pełna kontrola nad wydawanymi pieniędzmi. 

Google AdWords to wiele formatów reklam oraz mnóstwo możliwości precyzowania i zawężania odbiorców. Trafisz do tych, którzy Cię nie znają, a mimo wszystko zechcą skorzystać z Twojej oferty.

Reklamy Google AdWords to różne formy reklamy:

Kampania Google AdWords w wyszukiwarce Google pozwala wyświetlić Twoją reklamę nad naturalnymi wynikami wyszukiwania. Reklama widoczna jest w formie tekstowej dopasowana do wyszukiwanej frazy i opisuje Twoją firmę lub ofertę.

Dzięki Google AdWords możesz wyświetlać się na nieograniczone ilości słów kluczowych. Wyświetlasz się od razu, a płacisz dopiery wtedy, gdy ktoś kliknie w reklamę. Wybierzemy dla Ciebie słowa kluczowe, które przyniosą realne wejścia i skuteczny efekt w postaci telefonów i zapytań od klientów.

Certyfikowani specjaliści Google AdWords zoptymalizują i zrealizują Twoją kampanię. Korzyści z kampanii linków sponsorowanych Google Adwords:

  • Twoja reklama od razu będzie widoczna nad wynikami w Google
  • Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik kliknie w reklamę
  • Wyświetlenia reklamy są darmowe
  • Rosnąca liczba trafnych odwiedzin na stronie
  • Wzrost telefonów i zapytań = wzrost sprzedaży
  • W każdej chwili można zatrzymać kampanię kontrolując koszty

Sieć reklamowa Google to tysiące serwisów i portali internetowych, które wyświetlają reklamy z systemu Google. Strony te wyświetlają reklamy Twojej firmy, które użyjesz w Google AdWords. Do sieci należą serwisy wyspecjalizowane z wąskim zakresem tematycznym oraz duże portale, serwisy i fora internetowe.

Można wybrać w jakich serwisach będzie wyświetlana reklama lub Google sam ustawi sobie strony na podstawie wybranych słów kluczowych.

Co dają reklamy graficzne w Google Adwords:

  • Płacisz tylko za kliknięcie w reklamę, a nie za 1000000 wyświetleń
  • Twoja reklama będzie widoczna w najpopularniejszych portalach
  • Zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy
  • Ty decydujesz, na którą stronę trafi użytkownik po kliknięciu w reklamę
  • Ciekawe formaty reklam: tekstowa, graficzna, wideo i interaktywna

Kieruj reklamy do osób, które odwiedziły Twoją stronę www, zapisały się na newsletter, odwiedziły poszczególne kategorie czy np. opuściły koszyk lub stronę kontakt.

Remarketing daje nam możliwość dostosowania treści reklamowych w zależności od sytuacji i użytkownika. Odpowiednio dobrana reklama, zawierająca ciekawą zachętę może zachęcić internautę do odwiedzenia Twojej strony www i wysłania zapytania.

Mamy nieograniczone możliwości kierowania reklam dla użytkowników odwiedzających serwis. Stosujemy najnowocześniejsze metody kierowania reklam.

Jak to działa?

  1. Internauta wchodzi na Twoją stronę www
  2. W przeglądarce użytkownika zapisuje się „ciasteczko cookie”
  3. „Ciasteczko” przypisuje się do wybranej przez nas grupy np. użytkownik, który odwiedził podstronę Kontakt.
  4. Klient zobaczy Twoją reklamę

Jak wykorzystać remarketing?

  • Przypomnij klientowi o Twojej ofercie w momencie gdy korzysta z zupełnie innej strony www.
  • Dopasuj komunikat do konkretnej grupy odbiorców
  • Dotrzesz do odbiorcy w określonym czasie.

YouTube to największy serwis z filmami wideo. Reklama na YouTube umożliwia targetowanie reklamy wg: słów kluczowych, kanałów, zainteresowań, lokalizacji geograficznej, wieku i płci.

Dzięki kampanii video na YouTube możesz dotrzeć do konkretnego klienta oraz na długo pozostać w pamięci internauty. Pamiętaj, że 1 minuta filmu to 1 800 000 słów.

Czy Twoja firma powinna znaleźć się w YouTube? Kilka argumentów:

  • YouTube odwiedza ponad 1 miliard ludzi miesięcznie.
  • Filmy YouTube oglądane są na telefonie oraz w SmartTV.
  • 52% osób podjęło działania w wyniku obejrzenia filmu w Internecie.

Co otrzymasz korzystając z kampanii video na YouTube:

  • Utworzymy kanał Twojej firmy na YouTube.
  • Umieścimy w serwisie Twoje filmy wideo.
  • Przeprowadzimy kampanię video i kampanię re-marketingową.
  • Umieścimy Twoje filmy na Facebook, Google+ i firmowej stronie.

Zakupy Google czyli system Google Merchant Center jest świetną formą reklamy produktów ze sklepów internetowych. Produkty promowane są w specjalnym boksie widocznym na górze wyników wyszukiwania.

Dzięki Google Zakupy możesz obniżyć koszty kliknięcia, a tym samym koszty za zdobycie klienta. Oprócz nazwy produktu, zdjęcia i ceny widać adres naszego sklepu, który jest niewątpliwie świetną formą promocji.

Brak ograniczeń co do ilości reklamowanych produktów daje ogromne możliwości promocji na górze wyników wyszukiwarki Google.

Co możemy dla Ciebie zrobić dzięki opcji Google Zakupy?

  • Sprawdzimy możliwość implementacji Twojego sklepu w systemie Google Merchant Center
  • Włączymy w Twoim systemie AdWords opcję Google Merchant Center
  • Kampania będzie opierała się o specjalny plik z listą produktów
  • Przygotujemy skuteczną prezentację Twoich produktów.

Google Zakupy to szybsze dotarcie do poszukiwanych produktów. Użytkownik wystarczy, że kliknie w wybrany produkt i od razu wchodzi do sklepu, gdzie może dodać produkt do koszyka. Oprócz skuteczności Google Zakupy pracuje na rozpoznawalność Twojego sklepu.

Gmail to bez wątpienia najbardziej popularna poczta na Świecie. Każdy, kto posiada Androida jest użytkownikiem Gmail, a więc około 80% Polaków. W poczcie Gmail można przeprowadzać kampanie bezpośrednio w skrzynkach użytkowników.

Usługa Google Sponsored Promotions (GSP) umożliwia włączenie reklamy bardzo dokładnie dopasowanej do oczekiwań i upodobań użytkowników Gmaila. Reklamy wyświetlane są m.in. kontekstowo, zgodnie z zainteresowaniami, według płci, wieku, języka, lokalizacji, a nawet tego czy zrobili ostatnio zakupy.

Google wie, które wiadomości e-mail czytamy i na tej podstawie może wyświetlać nam reklamy związane z treścią wiadomości.

Docelowa reklama wygląda jak wiadomość newsletter. Może posiadać teksty i obrazki oraz przyciski wzywające do akcji.

Płaci się tylko za jednorazowo za rozwinięcie takiego e-maila (otwarcie), a pozostałe kliknięcia np. w linki lub zdjęcia są już bezpłatne.

AdWords idealny dla małych
i średnich firm

Reklama w telewizji, radiu i prasie często jest bardzo droga, a dodatkowo trudna do oceny jeśli chodzi o zbadanie skuteczności i osiągnięte efekty. Podobnie jest z billboardami, ulotkami oraz telemarketingiem.

Alternatywą dla tych wszystkich kanałów jest Google AdWords czyli system reklamy internetowej, dzięki któremu możemy zdecydować dokładnie komu i kiedy wyświetlimy reklamę oraz w jaki sposób to zrobimy.

Wystarczy być sprytnym, mieć niewielkie pieniądze i już można opracować kampanię, która przyniesie ciekawe efekty. Dziś nadal wiele firm nie korzysta z tej formy reklamy, a tak naprawdę jest ona w tej chwili jedną z najlepszych metod stosowanych w internecie.

Dotrzyj kilkukrotnie ze swoim produktem do klienta dzięki reklamie Remarketingowej

Użytkownicy, którzy odwiedzili Twoją stronę prezentującą Twoje produkty np. czerwone szpilki, zobaczą reklamę tych butów i Twojej firmy na innej stronie, którą przeglądają np. w Onet, WP, Interia lub innych serwisach www.

Dzięki usłudze Remarketing możesz dotrzeć do odbiorcy z dedykowanym przekazem. Wówczas użytkownik może ponownie wrócić do zakupów lub zainteresowania się Twoją ofertą.

Remarketing to nieograniczone formy dotarcia do użytkownika nawet po kilku dniach od wejścia na Twoją stronę www. Wykorzystaj to i bądź bliżej i częściej wśród swoich klientów.

Wiesz dlaczego
jesteśmy dla Ciebie
odpowiednim partnerem?

Posłuchaj

Przemysław Bazanowski
Dyrektor kreatywny

Kontakt

Chętnie przygotujemy wycenę Twojej strony www.
Napisz lub zadzwoń do nas.

Sylwia Grzesińska
Opiekun klienta

telefon514 820 704

mailbiuro@studiokreacja.pl

Czynne:
Pn – Pt
7:30 – 15:30

Studio Kreacja
Plac 20 Października 4 (na rynku)
63-100 Śrem
NIP: 785 174 65 59

sylwia
Google AdWords
Artykuł oceniono na: 5 (1 głos)
Facebook
YouTube
Google Plus