E-mail marketing

E-mail marketing to sposób marketingowy, który jest bardzo skuteczny, ale jednocześnie delikatny. Nie mniej jednak to świetna forma komunikacji z własnymi klientami. Im większa baza tym lepsze rezultaty przynosi. Im bardziej dokładna baza tym większe efekty przynosi. Skuteczne kampanie mogą przynieść tysiące złotych czystego zysku. Wystarczy odpowiedni komunikat z atrakcyjną ofertą, aby po jednym mailu skusić wielu klientów w tym samym momencie na tą samą usługę lub produkt.

W e-mail marketingu oferujemy:

Wdrożenie e-mail marketingu to kilka etapów:

1. Opracowanie strategii użycia e-maili
2. Konfiguracja programu GetResponse
3. Opracowanie list odbiorców (kampanii)
4. Wykonanie formularzy pozyskiwania e-maili
5. Opracowanie szablonu newslettera
6. Szkolenie dla firmy z obsługi GetResponse
7. Wysyłka pierwszych wiadomości e-mail do klientów
8. Analiza statystyk i dalszy rozwój/współpraca
9. Przygotowanie do automatyzacji

Wdrożenie automatyzacji e-mail marketingu to m.in.:

1. Ustalenie powtarzalnych informacji i tematów
2. Opracowanie automatycznych cyklów e-maili
3. Przygotowanie wiadomości do cyklów
4. Segmentacja klientów/subskrybentów na odpowiednie grupy
5. Konfiguracja cyklów oraz analiza statystyk
6. Wprowadzenie do integracji automatycznej wysyłki z Twoim CRM/ERP
7. Analiza dalszych potrzeb i kolejne wdrożenia

Oferujemy wykonanie szablonu do wysyłki masowej e-maili:

1. Projekt graficzny
– Opracowanie układu i wariantów tekstu
– Wykonanie layoutu, grafiki
– Wykupienie zdjęć z Banku Zdjęć
– Opisanie sposobu używania szablonu w zakresie layoutu

2. Projekt graficzny + zakodowanie do HTML lub wdrożenie w programie do masowej wysyłki np. GetResponse lub Freshmail.

– Opracowanie projektu graficznego (wszystko, co powyżej)
– Zakodowanie projektu w HTML/CSS
– Zakodowanie projektu w kreatorze e-maili bezpośrednio w programach np. GetResponse, Freshmail, MailChimp.
– Test poprawności wyświetlania wiadomości w programach pocztowych.
– Opisanie sposobu używania szablonu w zakresie layoutu

Oferujemy wykonanie kreacji mailingowej w zakresach:

1. Projekt graficzny
– Opracowanie tekstu i głównego przycisku
– Wykonanie layoutu, grafiki i obróbka zdjęć
– Wykupienie zdjęć z Banku Zdjęć
– Przygotowanie pociętej grafiki do wdrożenia

2. Projekt graficzny + zakodowanie do HTML lub wdrożenie w programie do masowej wysyłki np. GetResponse lub Freshmail.

– Opracowanie projektu graficznego (wszystko, co powyżej)
– Zakodowanie projektu w HTML/CSS
– Wdrożenie do programu masowej wysyłki maili
– Zakodowanie projektu w kreatorze e-maili bezpośrednio w programach np. GetResponse, Freshmail, MailChimp.
– Test poprawności wyświetlania wiadomości w programach pocztowych.

Projektowanie mailingu

Realizując Landing Page z nami otrzymujesz:

– Analiza i pomysł na Landing Page
– Tekst na stronę i opracowanie formularzy
– Projekt graficzny, layout, grafika
– Wykupienie zdjęć z Banku Zdjęć
– Obróbka materiałów dostarczanych przez klienta
– Wdrożenie strony HTML/CSS
– Implementacja kodów Google AdWords, Analytics, Facebook
– Konfiguracja i integracja z kampanią lub stroną firmową
– Testy i optymalizacja Landing Page
– Analiza konwersji i kliknięć dzięki Mapie Cieplnej
– Kompleksowe wsparcie i doradztwo

Zaprojektujemy dla Ciebie
ładne i skuteczne wiadomości

Chcąc uzyskać efekt z wysłanej wiadomości musisz mieć ciekawą propozycję oferty. Istotny jest przekaz i korzyść, którą niesiesz swojemu odbiorcy newslettera. Oprócz dobrze opracowanego tekstu niezwykle istotne jest czytelne przedstawienie informacji, wsparcie obrazem i grafiką. Wiemy jak zaprojektować wiadomość, aby uzyskała wysoką skuteczność.

Dzięki kilkuletniemu doświadczeniu i wysłaniu kilkuset wiadomości wiemy, co działa, a czego nie powinno się robić. Dzięki tej praktyce uzyskujemy świetne rezultaty. Dbamy o czytelność i dobrze widoczny przycisk wzywający do akcji. Wiemy jak projektować mailing i newsletter, aby zdobyć zaufanie i zaciekawienie u Twoich odbiorców.

Analizujemy i ulepszamy
skuteczność Twoich wiadomości

Realizując dla Ciebie kampanie reklamowe trzymamy rękę na pulsie. Obserwujemy otwarcia, kliknięcia, wypisy z listy oraz udostępnienia w mediach społecznościowych – wszystko to za pomocą intuicyjnych statystyk.

Dodatkowo testujemy 2 warianty wiadomości dzięki testom A/B. Dzięki temu możemy zoptymalizować każdy element wiadomości – począwszy od tematu, przez nazwę nadawcy, na wyglądzie i zawartości emaila kończąc. Analiza i różne warianty wiadomości zwiększają skuteczność w e-mail marketingu.

Wdrażamy automatyczne
cykle wiadomości

Czy w Twojej firmie występują jakieś procesy? Czy te procesy wymagają wysyłania wiadomości e-mail? A gdyby tak wiadomości wysyłały się automatycznie? Np. kolejne etapy procesu, lekcje wideo, kroki, zadania do wykonania dla klienta? To możliwe z Marketing Automation.

Klienci porzucają Twój koszyk? Klienci pytają o jakieś produkty? Może warto udostępnić ebooka dla Twoich potencjalnych klientów? Te wszystkie tematy załatwi za Ciebie e-mail marketing automation. Dzięki zautomatyzowaniu powtarzalnych czynności będziesz mógł zająć się bardziej indywidualnymi sprawami, a stałe komunikaty pozostawisz automatyzacji.

Facebook
YouTube
Google Plus