Podnieś sprzedaż w sklepie
dzięki ulepszeniu stron produktów
bez podnoszenia kosztów na reklamę

CASE STUDY od 36 000 do 1 067 000 PLN 🔥
Poznaj techniki, które zwiększają sprzedaż 2-5 razy 🚀

Co takiego odkryłem?
Włącz WIDEO 👇

Masz pytanie?
Zadzwoń do mnie – tel.
514 266 111
(jestem dostępny w godzinach 8-16,
zawsze oddzwaniam)

Pomogłem 60 sklepom internetowym m.in.

„Przewodnik dla działających w ecommerce i tych, którzy myślą o podnoszeniu sprzedaży – dla tych którzy czują, że robią coś źle lub niewystarczająco i chcą dowiedzieć się, co jeszcze muszą zmienić.”

Łukasz Piasecki

Sprzedaje się coraz trudniej?

Nowe sklepy wyrastają jak grzyby po deszczu
❌ Pozyskanie ruchu na sklep jest coraz droższe
❌ Budżet konkurencji jest chyba z gumy
❌ Niby wszystko robisz, ale nadal nie widzisz rosnącej sprzedaży
❌ Twój sklep złapał zadyszkę?

Jeśli…

❗ Użytkownicy wchodzący na Twój sklep uciekają z niego szybciej niż do niego weszli
❗ Klienci chodzą po produktach, czytają, oglądają i nagle znikają
Za mało osób dodaje produkty do koszyka, przez co masz za mało zamówień
❗ Wartość Twoich zamówień jest zbyt niska…

To jesteś teraz w dobrym miejscu.

Potrzebujesz metod sprawdzonych w ponad 300 najlepszych sklepach 


Mam dla Ciebie gotowy zestaw technik i 225 praktycznych przykładów, które skopiujesz do swojego sklepu

Pozbędziesz się
hamulców sprzedażowych,
które blokują gwałtowny wzrost!!

Moje EFEKTY

PRZYKŁAD 1:
Wdrożenie zmian w małym sklepie w listopadzie 2022.
Poniżej screen: wzrost x5 w przychodach porównując rok do roku.
Gdy wprowadzaliśmy optymalizację było 36 000 zł. Wynik w 2023 już przekroczył
1 000 000 zł

PRZYKŁAD 2:
Wdrożenie zmian w sklepie w okresie marzec-kwiecień przełożyło się na zwiększenie sprzedaży x3 w czerwcu i lipcu 2022 r. (kategoria: Biżuteria handmade).

PRZYKŁAD 3:
Przeprowadzone zmiany w listopadzie 2022 r. Wprowadzenie ulepszeń grudzień-styczeń.
Widoczne wzrosty już w styczniu i lutym 2023 r.

Chcesz takie wzrosty u siebie?

ILE TAK NAPRAWDĘ ZYSKASZ?

Korzyści po przeczytaniu ebooka

Lepiej dopasujesz sklep do potrzeb swoich klientów

Wykręcisz wyższą sprzedaż i czysty zysk

Zmniejszysz koszt konwersji

Przestaniesz marnować pieniądze na reklamy

Podniesiesz wartość zamówień

Zwiększysz średnią ilość produktów w zamówieniach

Zwiększysz ROAS I ROI

EBOOK NAPAKOWANY DOCHODAMI 💰💰💰

Czego dowiesz się z ebooka?

01

Poznasz aspekty psychologiczne – dowiesz się jak użytkownik podejmuje decyzję i co możesz zrobić, aby kupił od Ciebie

02

Odkryjesz kluczowe zasady UX (User Experience), dzięki którym zastosujesz przemyślany układ elementów, dobór kolorów dla przycisków, a to przełoży się na wyższą konwersję.

03

Zrozumiesz jak nazywać produkty, aby były zrozumiałe dla użytkownika, wyjaśniały czym jest produkt, a jednocześnie przywiązywały. Do tego poznasz wskazówki jak napisać tytuł, który pomoże naturalnie wypozycjonować produkty w Google.

04

Zobaczysz jak prezentować produkt wizualnie. Poznasz mnóstwo konkretnych przykładów zdjęciowych, filmowych, 360, 3D, AR. To będzie Twój przewodnik, taka ściąga do każdego produktu. Poprawiając te kwestie w sklepie zastosujesz pierwszą dźwignię podkręcającą sprzedaż.

05

Odkryjesz sprytne krótkie hasła i dziesiątki świetnych przykładów USP (unikalna propozycja wartości), które stosując w produkcie mocno wpłyniesz na dopięcie decyzji zakupowej użytkownika.

06

Otrzymasz sporo wskazówek dla wariantów produktów. Zrozumiesz jak istotne są drobne niuanse, które polepszają doświadczenie użytkownika i przekonują do zakupu u Ciebie. Zebrałem dla Ciebie kilkadziesiąt świetnych przykładów. To będzie kolejna dźwignia w Twojej sprzedaży.

07

Zaskoczysz się konfiguratorami. Przeczesałem setki stron w poszukiwaniu najciekawszych konfiguratorów. Te przykłady pobudzą Cię do myślenia. Zainpirujesz się i jestem przekonany, że zapragniesz konfiguratora u siebie. Przykłady, które zebrałem pokazują, że można nimi podnosić wartość zamówienia przy jednoczesnym podnoszeniu zadowolenia użytkownika. Musisz to zobaczyć!

08

Odkryjesz skuteczne dodatkowe opcje podkręcające wartość zamówienia.
Wybrałem świetne personalizacje, pakowanie na prezent, dobierz jeszcze to, akcesoria itp. Ten zestaw przykładów pokaże Ci prawdopodobnie jak wielki potencjał masz do wykorzystania.   

09

Poznasz techniki prezentacji ceny, promocji, rabatów, cen klubowych, rat i abonamentów. Zrozumiesz jakie są najlepsze metody. Udzielam wielu cennych wskazówek, aby ten obszar stał się kolejną dźwignią w Twoim ecommerce.

10

„Dodaj do koszyka” odkryjesz na nowo. Pokażę Ci przykłady jak możesz odwrócić sytuację i podnieść konwersję tylko zmianą nazwy na przycisku. Dowiesz się jakie CTA (call to action) sprawdzają się i co możesz robić, aby wycisnąć z tego jeszcze więcej zakupów.

11

Odkryjesz kilkadziesiąt technik, które zamienią opis produktu w maszynę zarabiającą pieniądze. Dowiesz się, co ma być w tekście, jak go zaprojektować i jak się za to zabrać, aby Twój opis nakłaniał do zakupu. Poznasz jak współtworzyć treść z użytkownikami, a sztuczna inteligencja nie będzie Ci nawet potrzebna, aby zrobić to szybko i skutecznie 😊

12

Nauczysz się jak formatować treść, która zarabia. Poznasz techniki emoji, ulepszenia od sztucznej inteligencji i konkretne rady pod kątem SEO. Zatem nie tylko sprzedażowo. Również w celu pozyskania wartościowego i kalorycznego ruchu z Google.

13

Rozwiejesz obawy i obiekcje klientów, dzięki maksymalnemu wykorzystaniu wszystkich mechanizmów zaufania. Poznasz przykłady jak najlepiej pokazywać opinie i co powinny zawierać. Odkryjesz dziesiątki tricków social proof, które wpływają na decyzje zakupowe.

14

Dowiesz się jak zwiększyć poczucie bliskiego kontaktu z obsługą, przy zmniejszeniu ilości zapytań do obsługi. Podniesiesz zaufanie, a zmniejszysz sobie ilość pracy.

15

Odkryjesz dziesiątki technik jak informować o dostępności produktu, dostawach i zwrotach. To będzie kolejna dźwignia w Twoim ecommerce. Dobrze zastosowane mechanizmy psychologiczne potrafią bardzo mocno przełożyć się na wyższą konwersję. Od reguły niedostępności, po wiele innych skutecznych zagrywek.

16

Poznasz techniki zwiększania wartości koszyka dzięki zestawom, prezentom, akcesoriom, produktom uzupełniającym, usługom dodatkowym, wielosztukom i kartom voucherowym. To kolejna dźwignia, która zrobi mocne przełożenie w przychodach Twojego sklepu.

17

Zrozumiesz jakie opcje narzędziowe dostarczyć użytkownikowi, aby kupował w Twoim sklepie. Opcje, bez których klient może pominąć Twój sklep. Pokażę Ci jak mają działać, aby pomagały w podejmowaniu decyzji o zakupie.

18

Zobaczysz kluczowe zasady i sprytne triki wpływające na szybkie wczytywanie stron produktów. Dzięki temu zrozumiesz co robić ze zdjęciami i filmami wideo, aby dobrze się prezentowały, a jednocześnie szybko się wczytywały.

19

Na koniec poznasz najważniejsze zasady SEO, które są niezbędne na stronie produktu. Pokażę jak pisać teksty, które przyciągnąć nowych klientów z Google. Pokażę też triki podkręcające klikalność z Google i trochę aspektów technicznych, które wpływają na wyświetlanie gwiazdek lub innych dodatkowych informacji w wynikach wyszukiwarki Google.

Co kupujesz? Kilka liczb 👇

642 porady na podniesienie sprzedaży
225 najlepszych przykładów ze sklepów
182 strony przesiąknięte konkretami

Dowiesz się, gdzie uciekały Twoje pieniądze
i poznasz sposoby na podniesienie 2-5x sprzedaży.

Myślę, że polski e-commerce w 2023 będzie sprzyjał tym, którzy hołdują zasadzie, że “nie duzi połykają małych, ale zwinni opieszałych”.

Grzegorz Sienkiewicz
CEO w Cztery Szpaki

EBOOK + 6 BONUSÓW + AUDIOBOOK

599 zł

USŁUGA PROJEKTOWANIA

5500 zł

Autorki projekt UX/UI strony produktu

Bez subskrypcji i ukrytych kosztów.
Jednorazowa płatność. Dożywotni dostęp do aktualizacji.

BONUSY 👇

BONUS 1
Szablon Rich Content w Canva

✅ zaprojektuj atrakcyjny wizualny opis
✅ zwiększaj emocje u odbiorców

Wartość 49 zł

BONUS 2
Lista 70 nagłówków sekcji CROSS-SELL i UP-SELL

✅ przyciągnij uwagę użytkownika do polecanych produktów

Wartość 99 zł

BONUS 3
Checklista opisu produktu

oszczędź czas działając wg scenariusza
✅ zatrzymaj uwagę czytelnika dzięki dopasowanemu opisowi

Wartość 49 zł

BONUS 4
Ebook „60 społecznych dowodów uznania”
✅ zbudujesz zaufanie odbiorców, a wtedy więcej osób kupi w Twoim sklepie
✅ użytkownicy zaczną ponownie wracać

Wartość 99 zł

BONUS 5
Lista skutecznych CTA, które podkręcą konwersję
✅ klasyczny przycisk „Dodaj do koszyka” zmienisz na bardziej konwertujący.
✅ przekonasz niezdecydowanych dzięki intrygującym Call To Action.

Wartość 49 zł

BONUS 6
Lista 50 przykładów CROSS SELL

✅ Zainspiruj się pomysłami z innych sklepów i znajdź dopasowania produktów, które podkręcają wartość koszyka

Wartość 49 zł

Łączna wartość bonusów: 394 zł
a Ty otrzymujesz wszystkie GRATIS

Kim jestem? 💡

  • Przemysław Bazanowski, przedsiębiorca, doradca ecommerce, projektant UX
  • Prowadzę 1 sklep internetowy (obuwie) i niszowy marketplace.
  • Od 16 lat jestem związany ze sklepami i stronami www.
  • Tysiące godzin spędzonych podczas rozmów z przedsiębiorcami, którzy prowadzą swoje strony i sklepy.
  • Odpowiadałem za wdrożenie ponad 400 stron i 60 sklepów
  • Pomogłem już ponad 150 właścicielom i managerom sklepów m.in.

Jeszcze kilka liczb o mnie:

  • 16 lat doświadczenia w pozyskiwaniu klientów w internecie
  • 400+ stworzonych stron www
  • 60+ sklepów internetowych
  • 200+ zrealizowanych szkoleń
  • 80+ przeprowadzonych audytów UX
  • 7 marek, które buduję
  • 4 firmy

Wiesz co jest najlepsze? We wszystkich tych liczbach przewija się wspólny element. Oferta produktu.

Masz pytanie?
Zadzwoń do mnie – tel.
514 266 111
(jestem dostępny w godzinach 8-16, zawsze oddzwaniam)

OPINIE

Opinie sprzedawców i managerów ecommerce ❤️

5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
To jest istna bomba! Kompletnie nie wiedziałem czego się spodziewać. Głowa aż boli od ilości wskazówek. Mnóstwo elementów, które otwierają oczy. Dzięki za te rady! Polecam!

ŁUKASZ PIASECKI
Właściciel sklepu
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Bardzo dużo szczegółów. Otwiera oczy na wiele kwestii, które niby widzimy, ale jakoś pomijamy. Bardzo fajne przykłady do wdrożenia od razu. Przeolbrzymia ilość porad i gotowych rozwiązań do zastosowania od zaraz jeśli chcesz podnieść sprzedaż. Polecam! Przyjemnie się czyta!
HUBERT BERNACIAK
Manager
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Polecam wszystkim zajmującym się e-commerce. Ebook pełen konkretów, przykładów i statystyk. Dzięki wskazówkom i wiedzy zawartej w poradniku udało mi się zwrócić uwagę na elementy, o których często się zapomina lub ignoruje. Dodatkowy materiał w postaci checklist lub propozycji skutecznych wezwań do działania – bardzo pomocna sprawa, pozwala od razu przejść do działania i wdrażać nowo zdobytą wiedzę.

Ogólnie uważam, że ten ebook jest niezbędny dla każdego, kto chce prowadzić sklep internetowy i zwiększyć sprzedaż. gorąco polecam!
Mateusz okonek
Specjalista ds. marketingu i sprzedaży
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
Kawał dobrej roboty! Czyta się i ogląda jednym tchem. Bardzo pobudza do myślenia. Inspiruje i pokazuje jak wiele małych zmian może przynieść duży krok do przodu. Ten ebook to element dobrej strategii ecommerce.
Rafał jurga
Przedsiębiorca
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating

E-book „Dochodowa Strona Produktu w E-commerce” to wartościowy przewodnik, który dostarcza praktycznej wiedzy na temat efektywnego tworzenia dochodowych kart  produktów w sklepie online. Autor w przejrzysty sposób przedstawia kluczowe strategie i tajniki, które pomagają zwiększyć konwersję i zyski. Książka zawiera liczne przykłady oraz case study, co ułatwia zrozumienie teorii na konkretnych przykładach. Dzięki temu e-bookowi zyskałem solidny zestaw narzędzi do poprawy swoich działań w e-commerce, co z pewnością przełożyło się na wzrost dochodów. Ostatnio wprowadzona funkcja to  „Sprawdź dostępność w sklepach stacjonarnych”, kolejne zmiany przed Nami.
 
Mateusz Walicki
Manager ds. Sprzedaży E-Commerce
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating

Przemek wykonał dla mnie audyt sklepu. Otrzymałem komentarze i ocenę do 292 elementów dotyczących wyglądu i funkcjonalności naszego sklepu internetowego. Każdy element jest oceniany w skali punktowej, po zliczeniu wszystkich punktów Przemek przyznał nam 501 pkt na 886 możliwych. Jest wiele aspektów do poprawy które zapewne wpłyną na podniesienie konwersji. W audycie znajdują się komentarze i zrzuty ekranu, sprawdzona została wersja desktopowa oraz mobilna. Audyt posłuży mi jako mapa do wdrażania sukcesywnych zmian w naszym sklepie.
Mateusz Cieczko
Właściciel sklepu internetowego lettino.pl
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating

Polecam! Fachowo i rzeczowo! Otrzymałem kilkadziesiąt potężnych wskazówek, które od razu zaczęliśmy wdrażać w sklepie.
MAciej Buszewicz
Manager ecommerce
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating

Dochodowa strona produktu to e-book który warto przejrzeć i wdrożyć zawarte w nim porady.
Marek Zawistowski
eokulary.com.pl
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating

Wykorzystując zdobyte z e-booka wskazówki, zauważyłam znaczne zwiększenie skuteczności stron produktowych w sklepach moich klientów, co przełożyło się na wyższą konwersję i lepszą sprzedaż.
Ogólna ocena tego e-booka jest zdecydowanie pozytywna. Jego zawartość jest nie tylko praktyczna, ale i łatwa do zastosowania w realnych warunkach biznesowych. Jestem przekonana, że każdy przedsiębiorca działający w branży e-commerce skorzysta na tej lekturze.
Z pełnym przekonaniem polecam “Dochodową stronę produktu w Ecommerce” jako nieocenione źródło wiedzy dla tych, którzy chcą podnieść efektywność swojego biznesu online.
Magdalena Szymala
Dyrektor Zarządzająca
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating

Przemek wykonał dla mnie audyt sklepu. Otrzymałem komentarze i ocenę do 292 elementów dotyczących wyglądu i funkcjonalności naszego sklepu internetowego. Każdy element jest oceniany w skali punktowej, po zliczeniu wszystkich punktów Przemek przyznał nam 501 pkt na 886 możliwych. Jest wiele aspektów do poprawy które zapewne wpłyną na podniesienie konwersji. W audycie znajdują się komentarze i zrzuty ekranu, sprawdzona została wersja desktopowa oraz mobilna. Audyt posłuży mi jako mapa do wdrażania sukcesywnych zmian w naszym sklepie.
Mateusz Cieczko
Właściciel sklepu internetowego lettino.pl
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating

Zleciłam audyt UX Przemysławowi Bazanowskiemu. Analiza przedstawiona w audycie przerosła nasze oczekiwania – to gruntowny przegląd zarówno pod względem funkcjonalności jak i estetyki. Dzięki audytowi mieliśmy solidną bazę do podjęcia odpowiednich decyzji w zakresie marketingu, jego budżetu i harmonogramu prac na ten rok. Szczerze polecam – pełen profesjonalizm. Rewelacja!
Magdalena Żukowska
Specjalista ds. marketingu
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating

Przemysław Bazanowski przeprowadził dla mnie szczegółowy audyt, dzięki któremu wprowadziłam odpowiednie usprawnienia bezpośrednio wpływające na podniesienie sprzedaży. To bezcenne.
BEATA DĘBOWSKA
Właściciel sklepu internetowego
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating

Zakładaliśmy zupełną odmianę wizualną naszego serwisu oraz sklepu internetowego. Powstało sporo pomysłów, a te najlepsze zostały wdrożone. Efektem tej współpracy jest nowoczesny, profesjonalny design, który nasi Klienci oraz Partnerzy od razu docenili. A ja doceniam wzrost sprzedaży.
KATARZYNA PANFIL
Specjalista ds. ecommerce
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating

Wchodziłam ze swoimi obrazami do sieci i teraz udaje mi się generować sprzedaż przez własny sklep. Nigdy nie sądziłam, że to się uda. Jednak wsparcie bardzo potrzebne.
RENATA DORYSZECKA
Właściciel sklepu internetowego
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating
5 star rating

Ebook Przemka jest niezwykle wartościowym źródłem wiedzy dla każdego, kto działa w branży e-commerce. Jednym z najbardziej pomocnych elementów było dla mnie jego przystępne podejście do tematu oraz klarowna struktura, która ułatwiła mi przyswajanie informacji.
Przemek przedstawia złożone koncepcje w sposób zrozumiały i przystępny, co zdecydowanie ułatwiło mi aplikację tych strategii w praktyce. Jego ebook jest bogaty w praktyczne wskazówki i przykłady, które można natychmiast zastosować, co czyni go niezwykle użytecznym narzędziem dla wszystkich pracujących w e-commerce.
Ogólnie oceniam ebook Przemka bardzo pozytywnie – jest konkretny, merytoryczny i przede wszystkim – nie jest nudny (nie jest „przeładowany” niepotrzebną treścią).
To doskonałe źródło wiedzy, które z pewnością pomoże mi w rozwoju każdej działalności online.
Łukasz Sitko
NEURONIKOS

Dla kogo jest ten ebook?

Właściciel sklepu

Chcesz stale podnosić przychody bez zwiększania kosztów. Musisz wyciskać więcej z aktualnego budżetu reklamowego. Nie chcesz przepalać kasy. Chcesz czystego zysku. Dochodowa strona produktu będzie niezbędnym krokiem milowym.

Manager ecommerce

Odpowiadasz za rozwój i efekty w sklepie. Musisz dostarczać wyniki i chcesz robić to stale. Dzięki metodom zebranym z pośród 500 sklepów (300 polskich i 200 zagranicznych) przybliżysz się do swoich celów.

Marketingowiec

Chcesz lepiej rozumieć techniki sprzedażowe i marketingowe w sklepie internetowym. Potrzebujesz konkretnych przykładów, które od razu zastosujesz w swoich działaniach marketingowych. Dokładnie tak opracowałem niniejszy ebook. Szybko, sprawnie i konkretnie – tak zrealizujesz swoje cele w ecommerce.

UX/UI Designer

Chcesz projektować pięknie i użytecznie. Dochodowa strona produktu da Ci coś jeszcze – komponenty, które podkręcą sprzedaż. Sklep dla którego projektujesz zyska nie tylko świetny design, ale też przychody dzięki Twoim poradom. Ten ebook to inwestycja, która zamieni Twoje projekty w dochodowe arcydzieła.

Pracownik sklepu internetowego, który chce zarabiać więcej

Z tą wiedzą szybciej znajdziesz pracę lub wywalczysz lepsze wynagrodzenie. Który szef nie chciałby mieć w zespole kogoś, kto podniesie sprzedaż bez dodatkowych kosztów na reklamę? Podwyżka o 500 złotych to nic nadzwyczajnego, a w skali roku to już 6000. Brzmi jak niezły zwrot i wakacje w ciepłych krajach.

Agencje reklamowe, marketingowe

Chcesz podnieść konwersję z prowadzonych kampanii reklamowych dla swojego klienta? Doradź klientowi, prowadzącemu sklep. Ty zbudujesz w jego oczach konkretną policzalną wartość, a on prawdopodobnie odwzajemni się dłuuugim czasem partnerskiej współpracy.

Właściciele mniejszych firm

Pracowałem dla firm z małym budżetem. Ten mały budżet był jednym z czynników pobudzających kreatywność w ecommerce. Lubisz sprytne rozwiązania bez podnoszenia kosztów. Dochodowa strona produktu jest całym arsenałem kreatywnych metod, które przynoszą zyski przy nawet minimalnym nakładzie finansowym.

Nie masz sklepu, ale sprzedajesz w marketplace


Dochodowa strona produktu to obowiązkowa pozycja dla każdego, kto sprzedaje w Internecie. Niezbędna dla prowadzących sklep internetowy. Wartościowa dla handlujących w allegro lub innych marketplace (Tak! Tutaj jest cała masa niezniszczalnych metod, które również należy stosować przy prezentacji i opisie produktu w każdym marketplace takim jak allegro, amazon, ebay, olx itd.).

Studiujesz ecommerce lub marketing internetowy

Ten ebook to krok milowy dla Ciebie w zrozumieniu wszystkich szczegółów związanych z produktami w sklepie. Nikt Cię nie zaskoczy, a Ty zgłębisz najmniejsze zakamarki tego tematu. Z tą wiedzą szybciej znajdziesz pracę lub wywalczysz lepsze wynagrodzenie. Który szef nie chciałby mieć w zespole kogoś, kto podniesie sprzedaż bez dodatkowych kosztów na reklamę?

Daję Ci gwarancję satysfakcji

Gwarancja spokojnego zwrotu

Po zakupie od razu otrzymasz ebook i 6 bonusów. Od tego momentu masz spokojne 90 dni, żeby zdecydować czy to dla Ciebie. Jeśli chcesz dokonać zwrotu, to piszesz jednego maila i po sprawie – od razu zwrócę Ci całą kwotę.

Nie chcę Twoich pieniędzy, jeśli to nie jest najlepsza inwestycja, jaką zrobiłeś.

Mówię serio.

Mogę dać taką gwarancję, bo jestem przekonany, co do skuteczności ebooka i bonusowych materiałów.

Dożywotni dostęp

Oglądaj na komputerze, telefonie albo wydrukuj na papierze – najważniejsza jest twoja wygoda. Od razu będziesz mieć dostęp do całego ebooka i wszystkich bonusowych materiałów.

Gdy zaktualizuję wybrane tematy prześlę do Ciebie na maila nowe wskazówki w osobnym dokumencie.  Nic więcej nie będziesz płacić. Dlaczego? Ja sam dla siebie chcę rozwijać ten ebook. W zamian za Twoje zaufanie będę się dzielił ulepszeniami bezpłatnie. Chętnie dowiem się wówczas jakie masz zdanie na nowe wskazówki, które Ci prześlę. Jedyne, co potrzebujesz to kupić ebook i nie wypisywać się z newslettera, bo wtedy nie będę miał jak wysłać Tobie wiadomości.

FAQ

Zaraz po zakupie, automatycznie wysyła się wiadomość z linkiem do pobrania ebooka i wszystkich 6 bonusowych materiałów.

Tak, podczas zamawiania podaj dane firmowe do faktury. Fakturę wystawiam z VAT 5%.

Napisz do mnie wiadomość na przemek@bazanowski.pl . Wyślę Ci fakturę proforma i po opłaceniu otrzymasz dostęp do ebooka oraz bonusowych materiałów.

Uważam, że temat strony produktu w ecommerce można najszybciej przyswoić w formie ebooka. Czytasz i oglądasz. Nie potrzeba tutaj mojego tłumaczenia i wyjaśniania. Treści  w nim zawarte są jak instrukcje, jak listy kontrolne przeplatane przykładami, badaniami i obrazkami. Na kursie musisz słuchać i przewijać lekcje, tutaj przewijasz kartki, działasz na spisie treści, a gdy chcesz coś znaleźć klikasz „Ctrl + F” i masz. Znacznie szybciej 😊

Próbowałem to jeszcze bardziej skrócić. Wszystkie treści są krótkie i od punktów jak checklista. Są też przykłady z obrazkami. Chcąc przekazać dobrze zebrane informacje tyle się nazbierało. Kondensowałem tak mocno jak się dało. Chciałem, aby dało się przeczytać ten ebook w 1 dzień. A jeśli nie lubisz czytać to posłuchaj wersji audio np. w samochodzie 🙂

Nie, pobierasz audiobooka i ebooka + materiały bonusowe od razu na komputer lub telefon bez  dodatkowych kosztów. Oprócz tego kupując zestaw teraz, otrzymujesz dostęp do wszystkich następnych aktualizacji, a także dodatkowych bonusów w przyszłości. Wystarczy, że pozostaniesz na mojej liście subskrypcyjnej. Jeśli zrezygnujesz z otrzymywania wiadomości stracisz dostęp do aktualizacji, bo nie będę miał prawnej możliwości, aby dalej wysyłać Ci wiadomości. Zatem jeśli to nie będzie konieczne pozostań na liście jak najdłużej dla dobra Twojego biznesu ecommerce.

Odpowiedz na wiadomość z potwierdzeniem zamówienia wysyłając rachunek bankowy i zwrócę Ci pieniądze. Bez utrudnień czy skomplikowanych procesów reklamacyjnych. Po zwrocie być może zapytam co Ci się nie podobało, by poprawić coś w przyszłości.

Masz inne pytanie?

Zadzwoń do mnie – tel. 514 266 111
(jestem dostępny w godzinach 8-16, zawsze oddzwaniam)

To co, podnosisz sprzedaż w sklepie?

Podsumowując:

 Otrzymasz ode mnie materiały, w której zawarłem wiedzę z ostatnich 2 lat mojej działalności w ecommerce, której przekazanie Twojej firmie przez zewnętrzną firmę kosztowałoby około 10 000 – 30 000 zł.

 Masz gwarantowany dożywotni dostęp z przyszłymi aktualizacjami.

 Dostajesz 6 dodatkowych bonusów o łącznej wartości 394 zł.

 Nic nie ryzykujesz, bo dostajesz PEŁNĄ GWARANCJĘ SATYSFAKCJI na 90 dni. Jeśli po zastosowaniu większości moich wskazówek nie podniesiesz sprzedaży oddam Ci pieniądze.

EBOOK + 6 BONUSÓW + AUDIOBOOK

599 zł

USŁUGA PROJEKTOWANIA

5500 zł

Autorki projekt UX/UI strony produktu

Bez subskrypcji i ukrytych kosztów.
Jednorazowa płatność. Dożywotni dostęp do aktualizacji.